Kvaliteediprobleemide eemaldamise süsteemid

Kui Sinu ettevõttes tegeletakse samuti kvaliteediprobleemidega alles momendist, kui need on kliendini jõudnud, siis paraku on see 5 korda kallim, kui süsteemselt nende ennetamisega tegelemine.

Kehv kvaliteet on paraku nõrga ettevõtte tunnuseks. Uuringud näitavad, et probleemid nagu ümbertegemine (praagiparandus), kliendikaebused, toote tagasikutsumised ja tagastused, garantiitööd, kohtulood ning seeläbi kaotatud tulu võib ulatuda kohati isegi suuremaks kui 15% ettevõtte kogukuludest.

Kahjuks paljud ettevõtted ei tegele probleemiga tõhusalt ning “parandavad” kvaliteedi asemel sageli üldse valesid asju . Või veelgi hullem – teevad protsessi midagi täiesti katki, sest sageli see, mis paistab kvaliteediprobleemina on sootuks midagi muud.

Kui soovid eeltoodud vigu vältida ja oma ettevõttele reaalset kasu tuua, siis käesoleval koolitusel õpetatakse tehnikaid, millega avastada, kõrvaldada ning edaspidi vältida kvaliteediga seotud intsidente.

Kellele on koolitus mõeldud?

Koolitus sobib arendus- ja kvaliteedispetsialistidele, juhtidele ning meistritele, kes soovivad õppida kvaliteediprobleemide statistilist avastamist ning nende edasise tekkimise vältimise süteeme.

Käsitletavad teemad

Kvaliteediprobleemide eemaldamise süsteemide koolitus on üles ehitatud selliselt, et sellel osaleja saaks praktilised oskused protsessiandmetest kvaliteediga seotud järeldusi teha ning teaks põhimõtteid, millega kvaliteediprobleemidele kiiresti ning ennetavalt reageerida. Selleks on programmi valitud järgmised teemad ja meetodid.

  • Halva kvaliteedi kulu
  • Protsessi suutlikkuse analüüs ja indeks
  • SPC – statistiline protsessi kontroll
  • DPMO – defektide arv miljoni võimaluse kohta
  • 100% kontroll
  • Olulisemad protsessi kvaliteedimõõdikud
  • Poka-Yoke – kvaliteet algallikas
  • Jidoka ja Andon – protsessi seiskamine kvaliteediprobleemi ilmnemisel
  • Koht:Tallinn, Lõõtsa 6
  • Hind:380 EUR +KM
Osalen koolitusel

Koolituse ajakava

  • 8:45 Saabumine, kohvi ja suupisted
  • 09:00 Halva kvaliteedi kulu. Protsessi suutlikkuse analüüs ehk kuidas analüütiliselt läheneda protsessile ja selle võimele kvaliteetset toodet või teenust tagada.
  • 10:00 SPC (statistical process control)- statistiline protsessi kontroll. Protsessi stabiilsuse valideeriminel, tava- ja eriliste hälvete tuvastamine. I-MR diagrammid.
  • 12:00 Lõuna
  • 13:00 SPC (statistical process control)- statistiline protsessi kontroll. Protsessi stabiilsuse valideeriminel, tava- ja eriliste hälvete tuvastamine. I-MR diagrammid.
  • 14:00 DPMO - defektide arv miljoni võimaluse kohta. Miks seda kasutatakse ja kuidas arvutatakse.
  • 14:30 Protsessi suutlikkuse analüüs näidisprotsessi põhjal.
  • 16:00 Veavälistus- (Poka-Yoke) ning -teavitussüsteemid (Jidoka ning Andon).
  • 16:45 Päeva kokkuvõte

Koolitaja

Koolitajaks on suure rahvusvalise kogemuse ja Eestis üks väheseid ainult Lean juhtimisele spetsialiseerunud konsultant Marek Bankiir. Tema poolt läbi viidavad Lean koolitused on mitme eesti tippettevõtte ja avaliku sektori asutuse igaaastases koolitusprogrammis just praktilise ja reaalselt kasu toova iseloomu tõttu.

Olles ise pikalt töötanud Lean manageri positsioonil, on tal kujunenud väga selge arusaam, millist praktilist oskusteavet koolitusele tulijad vajavad, kui soovivad ettevõttes protsessitäiust saavutada.

Marek Bankiir

Lisainfo

Küsi julgesti eripakkumist, kui ühest ettevõttest osaleb mitu inimest.

Registreerudes e-kirja või telefoni teel, saadame Sulle arve ja täpsema info osalemise kohta. Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid vajadusel saad osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Sa ei saa mingil põhjusel osaleda, palun anna sellest kindlasti teada e-posti aadressil info@leanway.ee.

Kui teatad oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatad vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.